26 жовтня до мешканця окупованої Ялти Гери Рушкіса вломилися додому в його гаспринську оселю особи, що представилися співробітниками телеканалу «Крим 24» та в наказовому порядку заявили, що будуть робити інтерв’ю і відеозйомку. Ялтинець попросив «гостей», які незаконно проникли в його домоволодіння, залишити приватну територію. У відповідь Рушкіс був побитий «журналістами», отримав ушкодження голови. Потерпілий пов’язує напад з тим, що біля його будинку проходить «межа заповідника». Ймовірно, що інформаційна обслуга окупантів каналу «Крим 24» мала намір зробити сюжет, який виправдовує чергове виділення заповідних угідь під забудову.

Нагадаємо, що «державна телерадіокомпанія» «Крим 24» є інформаційним ресурсом, підконтрольним «голові Криму» Сергію Аксьонову, а «директор» цієї структури Олег Крючков є особистим пропагандистом Аксьонова. Постійні розтрати «бюджетних коштів», своєрідна атмосфера в колективі та регулярні очевидно неправдиві сюжети «Крим 24» вже неодноразово викликали скандали та сформували у населення окупованого Криму відповідне ставлення до даного «телеканалу». Наприклад, в 2019 році службовий конфлікт через дії Олега Крючкова із звільнення співробітників «телеканалу» закінчився тим, що колишній його підлеглий Денис Симоненко завдав Крючкову тілесні ушкодження. Тому нинішній конфлікт в Ялті, пов’язаний з каналом «Крим 24», кримчан вже не дивує.